Орманның арғы жағында. Қытайлық суретші Лу Линьнің айтары бар | Агентство профессиональных новостей - AIPN.KZ | Агентство профессиональных новостей (АПН)

Орманның арғы жағында. Қытайлық суретші Лу Линьнің айтары бар

110
8 минут
Орманның арғы жағында. Қытайлық суретші Лу Линьнің айтары бар
Almaty Gallery-де "Орманның арғы жағында" атты көрме ашылды. Көрменің иесі – Пекиннен келген жас суретші Лу Линь. Суретші 16 туындысын көрмеге қойды. Оның жұмыстары – қытайдың қазіргі өнерінің авторлық нұсқасы, ол қытайлық менталитеттің дәстүрлеріне негізделген, бірақ заманауи халықаралық өнерге тән тәжірибе мен дағдыларға сүйенген. 

2.Открытие выставки.jpeg
Көрменің ашылуы 

Көрменің ашылуында Қытай тарапынан екі елдің – Қытай мен Қазақстанның табиғатының бір-біріне үйлесімділігі туралы айтылды. Себебі екі республика да Жібек жолы өркениетінің мұрагерлері болып табылады және тарихи миссияны жүзеге асыруға – халықтар арасындағы достық қатынастарды дамытуға бағытталған. Қытай мен Қазақстан Жібек жолының мәдени мұрасын ғасырлар бойы сақтап келеді, алайда әрқайсысы түрлі тарихи жолдармен жүрді. ҚР мен ҚНР бірегей, жарқын материалдық және рухани өркениеттерді құрып келеді.

Қазақстанда жұмыс істейтін қытайлық компанияның өкілі, Қасым-Жомарт Тоқаевтың әлемдегі жалғыз қытай тілінде сөйлейтін президент екенін және Қазақстан президенті Қытайда интернет-сенсациясына айналғанын атап өтті:

«Біз, қытайлар, оны өте жақсы көреміз. Қазақстан – ұлы ел, біздің жақсы көршіміз және Қытайдың жалғыз тұрақты стратегиялық серіктесі. 2024 жылдың шілде айында Қытай Халық Республикасының Төрағасы Си Цзиньпин Қазақстанға жасаған сапары барысында Тоқаев мырзамен екі ел арасындағы сауданы 40 миллиард доллардан 100 миллиард долларға дейін ұлғайту туралы маңызды жоспарға қол қойды, бұл біздің компанияның Алматыдағы инвестицияларын да қамтиды. Бұл екі ел арасындағы экономикалық және сауда алмасудың терең және әртараптанған сипатын көрсетеді».

3. Художник Лу Линь.jpeg
Суретші Лу Линь

Наргиз Алиб, өнертанушы, Almaty Gallery галеристі:

«Суретшінің шығармашылығына тек өз Отаны ғана емес, сондай-ақ Қытай мен Еуропа қалаларындағы музейлер мен галереяларда да үлкен назар аударылуда – Пекинде, Шанхайда, Нанкиндегі, Сингапурда, Берлинде, Потсдамда және басқа да жерлерде Лу Линьнің туындылары көрсетілді. Лу Линь – 2012 жылы Джон Мур атындағы беделді сыйлықтың финалисты (сурет салу саласында)».

Жанна Чистякова, көрменің кураторы (Санкт-Петербург қаласы):

«Орманның арғы жағы» атты картиналар көрмесін 2023-2024 жылдар аралығында Санкт-Петербургтегі Эрарта заманауи өнер музейінде, Қазан қаласындағы Хазинэ Ұлттық көркемсурет галереясы (ГМИИ РТ), Нижний Новгород және Уфа қалаларындағы Мемлекеттік көркемсурет музейлерінде, сондай-ақ Астанадағы Art GalleryHas Sanat галереясында өнер сүйер қауым тамашалады».


3-а Открытие выставки в Almaty Gallery слева Лу Линь, в центре Умирбек Жубаниязов – председатель правления Союза художников РК, справа – искусствовед Наргиз Алиб.jpeg

Almaty Gallery-дегі көрменің ашылуы: сол жақта Лу Линь, ортада – Қазақстан Суретшілер одағының төрағасы Өмірбек Жұбаниязов, оң жақта – өнертанушы Наргиз Алиб

Владимир Назанский, көрменің кураторы (Санкт-Петербург қаласы), Лу Линь туралы былай дейді:

«Өзіне тән қайталанбас стилі бар суретші, ол өнердің мәселелерін терең түсінеді. Суретшінің туындылары мәтін сияқты оқылады, көрерменді ойға жетелейді, экзистенциалды алаңдаушылық сезімдерін туғызады».


4.Картина Вперед.jpeg
"Алға" картинасы

Негізінен Лу Линь пейзаждарды алып келді. Суретші осы жанрға деген өз сүйіспеншілігін былай түсіндіреді:

«Шын мәнінде, мен тек пейзажды ғана салмаймын. Мен «рухани саяхаттарға арналған ландшафт» жасаймын. Пейзаж – бұл бір түрдегі репрезентация. Бұл уақыт пен жадтың, шындық пен ақиқаттың, мені шынымен алаңдататын нәрселердің көрінісі».

Лу Линь өзінің мақсаты ретінде «табиғатты көшіріп салу» емес, тәртіп орнатуды көздейді:

«Мен көптеген хаотикалық сызықтарды және кейде өткір абстрактілі түстік үйлесімдерді қолданамын. Пейзаждық суретте тек қоршаған тірі әлемді қайта жасау ғана емес, сонымен қатар рухани, әлеуметтік мәселелерді көрсету де мүмкін деп есептеймін».


5.Будущие стулья.jpeg
Болашақ орындықтар 

Лу Линьнің картиналары көрерменді қалың ормандардың қонағы етеді – олар архитектуралық қираған ғимараттардың фонында пайда болады:

«Осылайша, мен табиғи мен индустриалды арасындағы келіспеушіліктерді көрсетемін, тарих пен тарих алдындағы кезеңді бейнелеймін».


6. Дома.jpeg
Үйде 

Көрермендер Лу Линьнің кейбір картиналарынан белгісіздікте қалған адамның ішкі жан-дүниесін көреді. 

7.Лестница в небеса.jpeg
Аспанға апаратын баспалдақ 

Лу Линьдің пікірінше, Жаратушы мен оның шығармалары арасындағы қарым-қатынастар шындық пен идеал арасындағы қатынастарға ұқсас:

«Менің туындыларым дәл емес, өткінші факторлардың әсерінен жасалған. Мен шекарасы мен соңы жоқ нәрселерді ұнатамын».

8.Обсуждение работы.jpeg
Жұмысты талқылау барысы 

Суретші осы тұрақты белгісіздік сезімін бағалайтынын айтады, ол шығармашылықты жаңа тыныспен толықтырады:

«Дегенмен, мен әрбір шығармашылық кезеңімде кездесетін сол қиын сұрақтарға жауап ала алмаймын. Мысалы, кенеп арқылы мына сұрақтардың жауабын қалай жеткізуге болады: «Біз кімбіз? Қайдан келдік? Қайда барамыз?»»


9. Картина Домик.jpeg
Үйшік картинасы 

«Болашақтың орындықтары», «Үйлер» және басқа жұмыстар трагизмге толы, үмітсіздікті білдіреді. Лу Линь бұл туралы былай түсіндіреді:

«Мен өз жұмыстарымда болашақта біз бүгінгі күнде таныс болған әлемді жоғалтуымыз мүмкін екенін көрсетуге тырыстым. Себебі біз қоршаған табиғатпен, заттармен және материалдармен қарым-қатынас жасаймыз. Ал бұл өз кезегінде осындай нәтижелерге алып келуі мүмкін. Көрме туралы айтатын болсам, мен ол көрермендерге әртүрлі сезімдер әкеледі деп үміттенемін – әркім өз көзқарасына қарай көргенін қабылдайды. Болашақта да біз жақсы өзара байланыс орнатамыз деп сенемін».


10. Ольга Батурина.jpeg
Ольга Батурина

Ольга Батурина, өнертанушы:

«Бұл ерекше көрме. Қытай суретшілері Қазақстанға көрме қоя бермейді. Лу Линь – жаңа ұрпақтың, постмодерн өнерінің, еркіндіктің өкілі. Оның живописі кең, үлкен, эксперименттік, жарқын. Бұл таза экспрессионизм, текстуралармен, түстермен, кеңістікпен, заттармен жүргізілген эксперимент. Мен үшін живопись – бұл формалар туралы емес, мағыналар туралы. Ал көрменің атауы «Орманның арғы жағы» кездейсоқ емес. Бірақ орман деген не? Бұл біздің санамыздың орманы ма, әлде басқасы ма? Әркімнің өз түсінігі бар.

Демек, біз көрінбейтінді көруге, заттың арғы жағында не бар екенін байқауға ұмтыламыз. Әркімде әлемді зерттеу ниетіндегі метафизикалық, трансцендентті нәрсе бар. «Болашақ орындықтары» картинасында да солай. «Үйлер» полотносында құбырлар бейнеленген: біз индустриалды пейзажды көреміз. Әрине, Лу Линь – әлеуметтік суретші емес. Ол бізге қоғамымыздың әлеуметтік құрылымы туралы емес, біздің заманымыздың мағыналары туралы айтып береді. Ал бұл ең маңызды және қызықты нәрсе. Сондықтан ол мимезистен – табиғатқа еліктеуден, оны көшіріп салудан бас тартады. Оның барлық бейнелері ойдан шығарылған, фантастика».

11.Зрители в зале.jpeg
Залдағы көрермендер 

Батурина бүй дейді:

«Лу Линь көргенін интерпретациялайды, сондықтан оның туындыларында жолдар, ағаштар, ормандар, таулардың бейнелері бар. Ол жолды, көтерілу мен қозғалысты көрсетеді. Маған әсіресе көрменің афишасына түскен картина ұнады: мұнда тауда адам мен кемпірқосақ бейнеленген. Бұл абсолютті символизм – адамзаттың осы әлемдегі жалғыздығы туралы, бірақ үміттің бар екені туралы, ол адамның сыртқы және ішкі әлемінде де бар. Бұл картиналар, олардың үстінде ойлануға тұрарлық. Лу Линьнің шығармалары – ойлануға себеп. Бұл – суретші бізге, көрермендерге ойнауға ұсынатын ойын, келіп, мағыналарды ашуымыз керек».

12. Переплетение.jpeg
Өрнек

Ақпарат:

Лу Линь 1986 жылы Қытайдың Цзинань қаласында дүниеге келген. Қазіргі уақытта суретші Пекинде тұрады. 2009 жылы Тяньцзинь сурет өнері институтын бітірген. Жыл өткен сайын суретшінің танымалдығы арта түсуде. 

Автор: Галина Галкина

  • Комментарии
Загрузка комментариев...